Thursday, October 16, 2014

របបអាហារមេឌីទែរ៉ាណេរួមទាំងគ្រាប់ធញ្ញជាតិ ប្រេងអូលីវ និង សុខភាព (Mediterranean diet with nuts, olive oil & Health)



របបអាហាររាប់មិនអស់ជាច្រើន ដែលត្រូវបានបង្ហាញថាជួយសម្រកទម្ងន់ និង ផ្តល់នូវផល ប្រយោជន៍សុខភាព ក៏ប៉ុន្តែគ្មានរបបអាហារណាមួយមានប្រសិទ្ធភាពជាង "របបអាហារមេឌីទែ រ៉ាណេ" ដែលពាក់ព័ន្ធនឹងការទទួលទានផ្លែឈើច្រើន បន្លែ បន្លែលនិងគ្រាប់ធញ្ញាជាតិ កាត់បន្ថយ ការទទួលទានសាច់ក្រហម ទទួលទានត្រី និង មាន់ទាយ៉ាងហោចណាស់ ២ ដងក្នុងមួយសប្តាហ៍ និង ជំនួសប៊ឺជាមួយនឹងខ្លាញ់ដែលមានសុខភាពល្អ - ដូចជាប្រេងអូលីវ នេះបើយោងតាម​​ការ សិក្សាមួយ ដោយក្រុមអ្នកស្រាវជ្រាវមកពីប្រទេសអេស្ប៉ាញ ដែលចង់ស៊ើបអង្កេតអំពីផលប៉ះ ពាល់នៃរបបអាហារមេឌីទែរ៉ាណេទៅលើការរំលាយអាហារ ។

នាឆ្នាំ 2013 "សារព័ត៌មានវេជ្ចសាស្រ្តថ្ងៃនេះ" ក៏ធ្លាប់បានរាយការណ៍ អំពីការសិក្សាមួយដែលបាន អះអាងថា របបអាហារមេឌីទែរ៉ាណេអាចបន្ថយហានិភ័យនៃការគាំងបេះដូង និង ជម្ងឺដាច់សរសៃ ឈាមខួរ ក្បាល ចំពោះអ្នកជម្ងឺដែលមានហានិភ័យខ្ពស់ ខណៈដែលការសិក្សាថ្មីមួយទៀត បាន បង្ហាញថា កុមារដែលទទួលទានអាហារមេឌីទែរ៉ាណេ គឺ មាន 15% ទំនងជាធាត់តិចជាង។



ក្រុមស្រាវជ្រាវបានវិភាគលើបុរស និង ស្ត្រីដែលមានអាយុពី ៥៥-៨០ ដែលមានហានិភ័យខ្ពស់ ប៉ះពាល់ពីជម្ងឺសរសៃឈាមបេះដូង។ នៅឯមូលដ្ឋានការសិក្សា, ៦៤% នៃអ្នកចូលរួមមានជម្ងឺ មេតាបូលីស ។

លទ្ធផលនៃការសិក្សានេះបានបង្ហាញថា អ្នកចូលរួម ដែលបានអនុវត្តតាម "របបអាហារមេឌីទែរ៉ា ណេ" នោះ ដែលរួមការទទួលទានគ្រាប់ធញ្ញជាតិ និង "របបអាហារមេឌីទែរ៉ាណេ" ប្រេងអូលីវសុទ្ធ បានកាត់បន្ថយកម្រិតជាតិស្ករក្នុងឈាម និង ខ្លាញ់ពោះ ។ លើសពីនេះទៀត ២៨,២% នៃអ្នកចូល រួម ដែលបានអនុវត្តតាម "របបអាហារមេឌីទែរ៉ាណេ" មិនមាលក្ខណៈវិនិច្ឆ័យសម្រាប់ជម្ងឺមេតាប៉ូលី នៅចុងបញ្ចប់នៃការសិក្សានេះឡើយ ។

ការរំលាយអាហារគឺជាអ្វី?

ការរំលាយអាហារ គឺ ជាបណ្ដុំនៃប្រតិកម្មគីមីដែលបានកើតឡើងនៅក្នុងកោសិការបស់រាងកាយ ។ ការរំលាយអាហារបម្លែងថាមពលនៅក្នុងម្ហូបអាហារដែលយើងបរិភោគទៅជាថាមពល ដែលត្រូវ ការសម្រាប់រាល់ពលកម្មដែលយើងធ្វើ ដូចជាការធ្វើចលនាការគិតការលូតលាស់ឡើង ។ 



Countless diets are proving to help lost weight and health benefits but no one beats Mediterranean diet which involves high consumption of fruits, vegetables, whole grains, legumes and nuts, reducing intake of red meat, eating fish and poultry at least twice a week, and replacing butter with healthy fats - such as olive oil, according to a study by researchers from Spain who wanted to investigate the metabolic effects of a Mediterranean diet.


in 2013, Medical News Today also reported on a study claiming the Mediterranean diet can reduce the risk of heart attack and stroke in high-risk patients, while a more recent study suggested that children who eat a Mediterranean diet are 15% less likely to be obese.

The research team analyzed men and women aged 55-80 who were at high risk of cardiovascular disease. At study baseline, 64% of participants had metabolic syndrome.

Results of the study revealed that participants who followed the Mediterranean diet supplemented with nuts and the Mediterranean diet supplemented with extra-virgin olive oil saw a reduction in blood glucose levels and abdominal obesity. Furthermore, 28.2% of participants who followed the Mediterranean diets did not meet the criteria for metabolic syndrome by the end of the study.

what is metabolism? 

Metabolism is a collection of chemical reactions that takes place in the body's cells. Metabolism converts the fuel in the food we eat into the energy needed to power everything we do, from moving to thinking to growing



http://www.medicalnewstoday.com/articles/283828.php

No comments:

Post a Comment