Saturday, October 25, 2014

បង្កើនការទទួលទានទឹករបស់យើង (Increase Our Fluid Intakes)

sliced cucumber splashing water isolated on white background

មានការលំបាកក្នុងការបង្កើនការទទួលទានទឹករបស់អ្នក? 

យើងគួរតែព្យាយាមស្វែងរកវិធីល្អប្រសើរមួយដើម្បីបង្កើនការទទួលទានទឹករបស់យើង ជាពិសេស នារដូវក្តៅឬប្រសិនបើអ្នករស់នៅក្នុងបណ្តាប្រទេសតំបន់ត្រូពិក។ 

យើងធ្អាប់បានឃើញការប្រើប្រាស់ចំណឹតក្រូចឆ្មា នៅក្នុងកែវទឹកដែលផ្តល់ជូននៅក្នុងភោជនីយដ្ឋាន ។  ប៉ុន្តែតើអ្នកធ្លាប់គិតពីការបន្ថែមចំណិតត្រសក់ក្នុងទឹកសម្រាប់ទទួលទានរបស់អ្នកដែរឬទេ? 

ត្រសក់បន្ថែមនូវរសជាតិស្រស់ស្រទន់។ បន្លែនេះក៏ជាប្រភពដ៏ល្អនៃវីតាមីន C, វីតាមីន K និង ប៉ូតាស្យូម ។ លាងសមាតត្រសក់ ចឹតជាចំណឹតស្តើងៗ ហើយដាក់ ៣ - ៤ ចំណឹតចូលទៅក្នុងទឹក សម្រាបទទួលទានរបស់អ្នក ។ 

មានអត្ថប្រយោជន៍សុខភាពជាច្រើន ពីការទទួលទានទឹកអោយបានច្រើន ។ ទឹកជួយឱ្យរាងកាយរបស់អ្នក: 


  • រក្សាសីតុណ្ហាភាពធម្មតារបស់អ្នក 
  • ជួយរំអឹល និងធ្វើជាទ្រនាប់នៃសន្លាក់ 
  • ការពារខួរឆ្អឹងខ្នងរបស់អ្នកនិងជាលិកាសំខាន់ៗផ្សេងទៀត 
  • កម្ចាត់នូវកាកសំណល់តាមរយៈការបន្ទោរបង់ទឹកមូត្រ ញើស និង បន្ទោរបង់ជើងធំ



Having hard time to increase your fluid intakes?

we should try a better way to increase our fluid intakes particularly during summer or if you live in tropical countries.

We are used to seeing slices of lemon in the glasses of water that are served in restaurants. But have you ever thought of adding cucumber slices to your H2O?

Cucumbers add a fresh, light flavor to chilled water. The vegetable also is a good source of vitamin C, vitamin K and potassium. Wash the cucumber, cut it into thin slices and add a few pieces to your water.

There are health benefits to drinking more water. Water helps your body:

  • Keep your temperature normal
  • Lubricate and cushion joints
  • Protect your spinal cord and other sensitive  tissues
  • Get rid of wastes through urination, sweat, and bowel movements

No comments:

Post a Comment