Thursday, September 18, 2014

ភេសជ្ជៈប្រឆាំងនឹងការរលាក (Anit-Inflammatory Drink)

Publicly share by Juicing for Health 



ភាព / ការរលាក គឺ មានសភាពធ្ងន់ធ្ងរជាងការ/ភាពហើម ឈឺចុកចាប់ កំដៅ ឬ ភាពក្រហមលើផ្នែក មួយចំនួន នៃរាងកាយ ដែលអាចបណ្តាលមកពីការរងរបួស ឬ ការឆ្លងមេរោគ ។

បញ្ហារលាករ៉ាំរ៉ៃគឺជាមូលហេតុនៃជម្ងឺដ៏ធ្ងន់ធ្ងរមួយចំនួនហើយប្រសិនគ្មានការព្យាបាលណាមួយ (ជាចម្បងតាមរយះអាហាររូបត្ថម្ភ) វាអាចបង្ករការខូចខាតដល់រាងកាយដោយគ្មានការព៌ណនា ។

គ្រឿងផ្សំនៅក្នុងការទឹកនេះមានមាតិកាខ្ពស់នៃលក្ខណៈសម្បត្តិប្រឆាំងនឹងការរលាកដែលជួយ បន្ថយការរលាក ។

គ្រឿងផ្សំ

- ម្នាស់ កន្លះផ្លែ
- ជម្រើសបន្លែពណ៌បៃតងតាមចណុះចំណូលចិត្ត (ដូចជា spinach, kale, Swiss chard)
- Celery ៤ធាង
- ក្រូចឆ្មា ¼ ផ្លែ
- ប្រេង flaxseed ១សា្លបព្រាកាហ្វេ (ឬ ប្រេងដូងសុទ្ធ)

ប្រេងប្រកបដោយគុណភាពល្អសម្រាប់សុខភាព (ប្រេង flaxseed ឬ ប្រេងដូងសុទ្ធ) ដែលមាន នៅក្នុងកែវទឹកពណ៌បៃតង បង្កើនលិទ្ធភាពនៃការស្រូបយកនៃសារធាតុប្រឆាំងនិងអុកស៊ីតកម្ម និង សារធាតុចិញ្ចឹម ។ ទទួលទានប្រេងនោះមុន / បន្ទាប់ពីបានទទួលទឹកក្រឡុក  នេះ ឬ លាយជាមួយទឹកក្រឡុក ។ គួរសាកល្បងវា!

Spinach 

Inflammation is more than just a swelling, pain, heat or a local redness on certain parts of the body, in which may be causing by an injury or an infection. 


Chronic inflammation is the root cause of many serious illnesses and when left untreated (mainly by nutrition), it damages the body in untold ways.


Kale


The ingredients in this juice combo has high contents of anti-inflammatory properties that help relieve inflammation.


Swiss chard

JUICE RECIPE

- ½ pineapple (remove skin)
- Greens of choice (e.g. spinach, kale, Swiss chard, etc.)
- 4 sticks of celery
- ¼ lemon
- 1 tbsp of flaxseed oil (or virgin coconut oil)


The healthy oil (flaxseed oil or virgin coconut oil) in a glass of green juice increases absorption of antioxidants and nutrients. Either drink it before/after a juice or add it into your glass of juice. Try it!

No comments:

Post a Comment