Friday, August 1, 2014

អាហារ ៧ ប្រភេទ ដែលជួយរក្សាជាតិទឹកក្នុងខ្លួនរបស់អ្នក (7 Foods that helps hydrate your body)

ខណៈដែលកំដៅព្រះអាទឹត្យ និង សំណើមបានកើនឡើងកាន់តែខ្ពស់ ការរក្សាជាតិទឹកក្នុងរាង កាយរបស់អ្នក ជាបញ្ហាសំខាន់ជាងពេលណាៗទាំងអស់ 

When heat and humidity soar, keeping your body hydrated matters more than ever 


ផ្លែត្រសក់ផ្ទុកជាតិទឹក ៩៥%  វាក៏សម្បូរទៅដោយសមាសធាតុប្រឆាំង នឹងការរលាក ដែលជួយ ជម្លៀសកាកសំណល់ចេញពីរាងកាយ និង ជួយកាត់បន្ថយបញ្ហាស្បែក ។  ការស្រាវជ្រាវបាន បង្ហាញថា ផ្លែត្រសក់ជំរុញការប្រឆាំងជ្រួញស្បែកនិងសកម្មភាពប្រឆាំងភាពចាស់។

Cucumber contained 95 percent water, are  also rich in anti-inflammatory compounds that help remove waste from the body and reduce skin irritation. Research also suggests cucumbers promote anti-wrinkling and anti-aging activity.

Celery ក៏ដូចជា ផ្លែត្រសក់ និង សាឡាត់ប្រភេទ iceberg មានផ្ទុកជាតិទឹក៩៥% (អាស្រ័យទម្ងន់ របស់វា) ។ Celery មានកាឡូរីទាប និង វីតាមីន K, ជាតិអាស៊ីដហ្វលីក និង ប៉ូតាស៉្យូមខ្ពស់ ។

Celery is tied wit Iceberg and cucumber, contained lettuce at 95 percent water (by weight). celery is low calorie and high value in vitamin K, folate and potassium.





សាឡាត់ប្រភេទនេះ មានផ្ទុកជាតិទឹក ៩៥ % ។ នេះធ្វើឱ្យវាជាមូលដ្ឋាននៃការបំពេញជាតិទឹកមួយ ដ៏ល្អប្រើប្រាស់ធ្វើសាឡាត់សម្រាប់រដូវក្តៅ ។ បើអ្នកចូលចិត្តនូវផលប្រយោជន៍សម្រាប់សុខភាព បេះដូងពីបន្លែស្លឹកបៃតង នោះ Spinach គឺ ជាជម្រើសដ៏ល្អ ដែលមានផ្ទុកជាតិទឹក ៩១% (អាស្រ័យ ទម្ងន់របស់វា) ។

this type of lettuce contains 95 percent water. That makes it a good hydrating base for your summer salad. However, if you prefer the heart-healthy benefits of leafy greens instead, spinach is a good alternative at 91 percent water (by weight).



Zucchini ផ្ទុកជាតិទឹកសឹងតែ ៩៥% ។ អ្វីដែលកាន់តែប្រសើរនោះ គឺ  Zucchini សម្បូរទៅដោយសារ ធាតុប្រឆាំងអុកស៊ីតកម្ម ដូចជា Beta-carotene lutein និង zeaxanthin ។ សារធាតុពីរចុងក្រោយនោះ គឺ សំខាន់ ជាពិសេសសម្រាប់សុខភាពភ្នែក ។

zucchini contains almost 95 percent water. Better yet, zucchini packs in antioxidants such as beta-carotene, lutein and zeaxanthin. Those last two are especially important for eye health.



សាច់ឪឡឹកផ្ទុកជាតិទឹក ៩១ % ។ វាក៏មានផ្ទុកសារជាតិ lycopene ដ៏ច្រើនលើសលប់ ដែលអាច ជួយការពារកោសិកាពីការខូចខាតពីព្រះអាទិត្យ និង ការកែលម្អសម្បុររបស់អ្នក ។

Watermelon flesh contains 91 percent water. It also contains abundant lycopene, which can help protect cells from sun damage and improve your complexion.


Strawberries ផ្ទុកទឹក ៩១ % ។ ពួកគេផ្តល់នូវប្រភពនៃសមាសធាតុសារជាតិ flavonoids ដ៏សម្បូរ បែប ដែលទាក់ទិនជាមួយនឹងការបង្កើនមុខងារយល់ដឹង ។ ឧទាហរណ៍ ការសិក្សាមួយ អំពីទំនាក់ ទំនងក្នុងការទទួលទានផ្លែ berries បានច្រើន នឹង ពន្យាភាពនៃការធ្លាក់ចុះនៃការយល់ដឹងរហូត ដល់ទៅ ២.៥ ឆ្នាំ ។

Strawberries contains 91 percent water. They provide a rich source of flavonoids, compounds associated with improved cognitive function. For example, one study associated eating more berries with delayed cognitive aging of up to 2.5 years.



Cauliflower ឬ ផ្កាខាត់ណា ផ្ទុកទឹក ៩២ %  (អាស្រ័យទម្ងន់របស់វា) ។ វាសម្បូរវីតាមីន C, វីតាមីន K និងសារធាតុចាំបាច់សំខាន់ៗ មួយចំនួន ។ ផ្កាខាត់ណា និង បន្លែពណ៌បៃត មានផ្ទុកសារធាតុចិញ្ចឹម មួយចំនួនដែលអាចជួយបន្ទាបយកូឡេស្តេរ៉ុលទាបនិងបន្ទាបការប្រឈមនឹងជម្ងឺមហារីក ។ សាក ល្បងកិនវាជំនួសដំឡូងបារាំងកិន ។

Cauliflower contains 92 percent water (by weight). It’s rich in vitamin C, vitamin K and other key essentials. Cauliflower and other cruciferous vegetables contain nutrients that may help lower cholesterol and lower cancer risk. Try it mashed as a substitute for mashed potatoes.

អត្ថបទដើម Dehydrated? These 7 Foods Will Satisfy Your Thirst and Hunger

No comments:

Post a Comment