Tuesday, July 22, 2014

អ្នកចូលនិវត្ត: ជម្ងឺអង្គុយអាចសម្លាប់អ្នក (Retirees: Sitting Disease May Be Killing You)


យោងតាមលោក James Levine អាយុ៥០ ឆ្នាំនិង ជាសហនាយកនៃដំណោះស្រាយភាពធាត់ជ្រុល ហួស នៅគ្លីនិក Mayo  នាក្នុងទីក្រុង Phoenix និង សាកលវិទ្យាល័យរដ្ឋអារីហ្សូណា និង ជាអ្នក និពន្ធសៀវភៅក្រោមចំណងជើង "ងើបឡើង មូលហេតុដែលកៅអីរបស់អ្នកអាចសម្លាប់អ្នក ហើយ អ្វីដែលអាចធ្វើ" ("Get Up! Why Your Chair Is Killing You and What You Can Do About It") លោកមានប្រសាន៏ថា "មានជម្ងឺរ៉ាំរ៉ៃចំនួន ៣៤ ដែលទាក់ទិនជាមួយការអង្គុយច្រើនហួសហេតុ ពេក រួមមានជម្ងឺទឹកនោមផ្អែម ប្រភេទ ២ អោនភាពក្នុងការចងចាំ ភាពពិការចំពោះ បុគ្គលមាន អាយុលើសពី ៦០ ឆ្នាំ និង ការស្លាប់ពីជម្ងឺមហារីក ជម្ងឺបេះដូងនិងជម្ងឺ ដាច់សរសៃឈាម ខួរក្បាល 


According to James Levine, 50, co-director of Obesity Solutions at the Mayo Clinic in Phoenix and Arizona State University and author of the book "Get Up! Why Your Chair Is Killing You and What You Can Do About It", says  "there are 34 chronic diseases and conditions associated with excess sitting, including Type 2 diabetes, cognitive decline, disability in people over 60, and death from cancer, heart disease and stroke"



លោកមានប្រសាន៏ថា ការដើរ ការរត់ ការហែលទឹក ឬ ការធ្វើសកម្មភាពរាងកាយដទៃទៀត យ៉ាង ហោចណាស់ ៣០ នាទី ជារៀងរាល់ថ្ងៃ វាជាការដ៏អស្ចារ្យមួយសម្រាប់សុខភាពរបស់អ្នក  ក៏ប៉ុន្តែវា មិនគ្រប់គ្រាន់ ដើម្បីទប់ស្កាត់ អសកម្មភាពពេញមួយថ្ចៃនោះឡើយ​ ។ អ្នកត្រូវតែធ្វើចលនា យ៉ាងហោចណាស់ ១០ នាទីជារៀងរាល់ម៉ោង ។


a brisk walk, jog, swim or do other physical activities for at least 30 minutes daily, it's great for your health, but not enough to offset being sedentary the rest of the day you still need to move for at least 10 minutes every hour

អានអត្ថបទដើម >>> Retirees: Sitting disease may be killing you
http://www.9news.com/story/life/2014/07/19/dangers-of-sitting/12898355/

No comments:

Post a Comment