Thursday, July 31, 2014

តើយើងត្រូវរត់រយះពេលយូរប៉ុន្មានដើម្បីទទួលបាននូវអត្ថប្រយោជន៍ខាងសុខភាព? (How long shall we run to achieve health benefits?)



ការរ់ត្រូវបានគេចាត់ទុថា ជាលំហាត់ប្រាណមួយក្នុង ចំណោមលំហាត់ប្រាណប្រភេតកម្រឹតអាំង តង់ស៊ីតេខ្ពស់ ហើយបើយោងតាមគោលការណ៍ណែនាំសកម្មភាពរាងកាយសម្រាប់ជនជាតិ អាមេរិកនោះ មនុស្សពេញវ័យគួរ រត់យ៉ាងតិចបំផុត ៧៥ នាទីមួយសប្តាហ៍ ប៉ុន្តែការសិក្សាថ្មីមួយ ដោយសាកលវិទ្យាល័យនៃរដ្ឋ Iowa បានបង្ហាញថាការរត់ ជាពិសេស ការរត់ក្នុងល្បឿនយឺតតែ ៥-១៩ នាទីក្នុងមួយថ្ងៃអាចផ្តល់អត្ថប្រយោជន៏ខាងសុខភាពល្អប្រពៃជាជាងការរត់ក្នុងល្បឿនលឿន ការរត់រយះពេលយូរ ។

Running is said to be one among high-intensity exercise and according to the Physical Activity Guidelines for Americans adults shall run for a minimum of 75 minutes a week but a new study from Iowa State University suggests that running in particular at a slow speed for just 5-10 minutes a day can have better health benefits than running for any longer at a high speed.

ហេតុអ្វី?

ការរត់ក្នុងល្បឿនលឿនអាចបណ្តាលឆ្អឹងឬសន្លាក់មានបញ្ហានិងអាចមានបញ្ហាវាយប្រហារទៅលើ បេះដូងផងដែរ ដូចបានរាយការណ៍​​ដោយព័ត៌មានវេជ្ជសាស្ត្រថ្ងៃនេះ ស្តីអំពីការសិក្សាមួយ ដែលត្រូវ បានបោះពុម្ភផ្សាយនៅក្នុងទិនានុប្បវត្តិប្រទេសកាណាដាស្តីអំពីជម្ងឺបេះដូង ។

Why? 

High speed running could cause bone or joint damage and even heart attacks as reported by the Medical News Today on a study published in the Canadian Journal of Cardiology.

មើលវីដេអូ (watch video) >>> http://youtu.be/wUyU-RU8O1w

អានអត្ថបទដើម (Read original article) >>> Running just 5-10 minutes a day could increase life expectancy

ប្រភព/Source >>> http://www.medicalnewstoday.com/articles/280279.php

No comments:

Post a Comment