Saturday, July 12, 2014

ផ្តល់ប្រយោជន៍សុខភាពនៃស្ពៃស ឬ ស្ពៃ Bok Choi (Health Benefits of Bok Choi)

ដកស្រង់ពីអត្ថបទ Health Benefits of Bok Choy

ផ្តល់ប្រយោជន៍សុខភាពនៃបន្លែ Bok Choi 

ស្ពៃស ឬ ស្ពៃ Bok Choi Choi ជាសមាជិកមួយនៃក្រុមគ្រួសារបន្លែជំពូក cruciferous ។ ជាញឹកញាប់ វាតែង តែត្រូវបានគេហៅថា ស្ពៃសចិន ។ 

ខ្ញុំចូលចិត្តប្រើបន្លែនេះសម្រាប់ កិនជាទឹក ដោយសារតែទម្រង់អាហារូបត្ថម្ភគួរឱ្យចាប់អារម្មណ៍ ។ វាមានផ្ទុកវីតាមីន A, C, K និងវីតាមីន B ។ វាក៏សម្បូរទៅដោយសារជាតិ បេតាការ៉ូ ជាតិដែក កាល់ ស៉្យូម ម៉ាញេស៉្យូម ប៉ូតាស៉្យូម និង ម៉ង់ហ្គាណែ តែកម្រឹតកាឡូរី មានកម្រិតទាបខ្លាំងណាស់ ឬ សឹងតែសូន្យ ។ 

ក្នុងចំណោមអត្ថប្រយោជន៍សុខភាព ... 
- សារធាតុប្រឆាំងអុកស៊ីតកម្មខ្ពស់ ជួយបន្សាបរ៉ាឌីកាល់សេរីប្រឆាំងភាពចាស់ 
- ប្រឆាំងនឹងជម្ងឺមហារីកនិងប្រឆាំងនឹងការរលាក 
- ពង្រឹងសុខភាពឆ្អឹង 
- ធ្វើអោយប្រព័ន្ធភាពស៊ាំប្រសើរឡើង 
- គាំទ្រសុខភាពបេះដូង 

អត្ថប្រយោជន៏នៃក្រុមមគ្រួសារបន្លែជំពូក >> cruciferous


HEALTH BENEFITS OF BOK CHOY


BOK CHOY is a member of the cruciferous vegetable family. It is also often referred to as Chinese white cabbage.


I like to use this vegetable for juicing due to its impressive nutritional profile. It contains vitamins A, C, K and the B vitamins. It is also rich in beta carotene, iron, calcium, magnesium, potassium, and manganese, with very low or almost zero calorie. 

Among the Health Benefits ...
- Very high antioxidants content that help neutralize free radicals for anti-aging
- Is anti-cancer and anti-inflammatory
- Strengthens bone health
- Improves immunity system
- Supports heart health

No comments:

Post a Comment