Tuesday, July 1, 2014

តើស៊ុតមិនល្អសម្រាប់សុខភាពរបស់យើង? Are eggs bad for our health?

ដកស្រង់ពីអត្ថបទ - -> why eggs are good for you even if you are on a weight loss diet


ជាដំបូងសូមក្រឡេកមើលតើអ្វីខ្លះមាននៅក្នុងការស៊ុត - អ្វីដែលល្អនិងអ្វីដែលអាក្រក់នោះ ។

firstly, let's look what are actually in egg - the bad and the good things.

រូបភាពខាងលើ - ស៊ុតគឺជាប្រភពដ៏ល្អនៃប្រូតេអ៊ីន ។ ជាអាហារមួយក្នុងចំណោមអាហារមួយចំនួន ដែលមានផ្ទុកវីតាមីន D ជាធម្មជាតិ ។ ជាប្រភពដ៏ល្អនៃវីតាមីន A, B2, B6, វីតាមីន B12 អាស៊ីត ហ្វូលិក; និងសារធាតុខនិជ ដូចជាសារធាតុដែក, កាល់ស៉្យូម ប៉ូតាស៉្យូម និង ផូស្វ័រ ស៊ុតធំមួយ មានផ្ទុកកូឡេស្តេរ៉ូប្រហែលជា ១៨៦ មីលីក្រាមផងដែរ​ ។

From picture above - eggs are excellent source of proteins. One of a few foods naturally containing vitamin D. Good source of Vitamin A, B2, B6, B12, folic acid and minerals such as Iron, calcium, potassium and phosphorus . A large egg also contains about 186 mg of cholesterol.


យោងតាមអនុសាសន៍នៃសមាគមន៍បេះដូង អាមេរិក (AHA) គឺ ៣០០ មីលីក្រាម ក្នុងមួយ ថ្ងៃ ដូច្នោះ បើអ្នកទទួលទានស៊ុត ២ នោះ គឺ អ្នកបានទទួលទានលើសពីការកំណត់ នោះ។ 


According to the recommendation by the American Heart Association (AHA) is 300 mg per day thus consuming two eggs and you've exceeded that limit. 

តើនេះមានន័យថាស៊ុត គឺ អាក្រក់សម្រាប់ សុខភាពឬ ? 

បញ្ហានោះវាទាក់ទឹនទៅនឹងអនុសាសន៍ ផ្នែក AHA ឬ កូឡេស្តរ៉ុលអា ក្រក់។ គេ សន្មត់ថា នៅពេលដែលអ្នកបរិភោគកូឡេ ស្តេរ៉ូលកាន់តែច្រើន (ពីស៊ុតនិង អាហារសត្វ ផ្សេងទៀត) នោះកូឡេស្តេរ៉ុលក្នុងឈាម របស់ អ្នកបាកកើនឡើងក៏តែខ្ពស់ ។   ជា ការពិតណាស់ បើយោងតាមការសន្មត់គឺ វា រឿងមួយដែលអាចទទួលបានថាអ្នកគួរបរិ ភោគស៊ុតតិចជាងមុន ។ កូលេស្តេរ៉ុលក្នុង ឈាមរបស់អ្នកនឹងត្រូវបានបន្ទាប ។ បេះ ដូង និង សរសៃឈាមរបស់អ្នកនឹងរក្សា សុខភាពល្អប្រពៃបានយូរអង្វែង។

So, eggs are bad then?

There happens to be a problem with the AHA's recommendation. It assumes that when you eat more cholesterol (from eggs and other animal foods), your blood cholesterol increases. Assume that and, of course, it makes sense to eat fewer eggs. Your blood cholesterol would be lower. Your heart and arteries would stay healthier for longer. 

ជាការពិតណាស់ ការស្រាវជ្រាវបានបង្ហាញ ហើយបង្ហាញទៀត និង អាចយកជាផ្លូវការ បានថាកូឡេស្តេរ៉ុលដែលអ្នកបរិភោគ គឺ វា មានផលប៉ះពាល់តិចតួចណាស់ទៅលើបរិ មាណកូឡេស្តេរ៉ុលដែលមាន នៅក្នុង ឈាម របស់អ្នក ។


Indeed, the research consistently and reliably shows that the cholesterol you eat has very little impact on how much cholesterol is in your blood.


រឿងមួយដែលអ្នកគួរចងចាំនោះគឺ រាងកាយរបស់អ្នកបង្កើតកូឡេស្តេរ៉ូល ។ តាមការ ពិតវាបង្កើត ច្រើនបំផុត ។ ជារៀងរាល់ថ្ងៃ អ្នកផលិតកូឡេស្តេរ៉ូលប្រមាណជា ១ ទៅ ២ ក្រាម ។ (បរិមាណចំនួន នេះ គឺ ស្មើនឹងបរិមាណចំនួនកូឡេស្តេរ៉ូល ៥-១០ ដងនៃបរិមាណកូឡេស្តេរ៉ុល ដែលមាននៅក្នុង ស៊ុតទំហំដ៏ធំមួយ។ )

But one thing you should remember is  your body makes cholesterol. Lots of it, in fact. Every single day you produce between 1 and 2 grams of it on your own. (That's 5-10 times the cholesterol in a large egg.) 





No comments:

Post a Comment