Sunday, June 29, 2014

តើទទួលទានដំណេកប៉ុន្មានម៉ោងក្នុងមួយយប់ជាការសមស្របសម្រាប់មនុស្សវ័យកណ្តាល? how many hours of sleep per night is appropriate for middle age people?


Wakeup call ... more than eight hours of sleep a night can hurt decision making ability a


អ្នកណាក៏តែងតែនិយាយថា "ការគេង គឺ ពិតជាសំខាន់សម្រាប់សុខភាពល្អ និង សុខុមាលភាពផ្លូវ ចិត្ត»

We all often say that "Sleep is important for good health and mental well-being"

អ្នកជំនាញវេជ្ជសាស្រ្តតែតតែប្រាប់យើងផងដែរថា "ទទួលបានបរិមាណម៉ោងនៃការទទួលទាន ដំណេកនៅវ័យចំណាស់ អាចការពារជម្ងឺផ្លូវចិតក្នុងជីវិតខណៈវ័យយើងកាន់តែចាស់ទៅ ដូចយ៉ោង ជម្ងឺវង្វេងជាដើម។ 

We also have been told by the health experts "getting the right amount of sleep at an older age may prevent mental illness in later life such as dementia"

តើបរុស និង ស្រ្តី ដែលស្ថឹតនៅក្នុងអាយុ៥០ ទៅទល់និងអាយុ ៦៤ឆ្នាំ ហើយអ្នកដែលមានអាយុពី ៦៥ ឆ្នាំ ទៅទល់និង ៨៩ ឆ្នំា គួរទទួលទានដំណេកប៉ុន្មានម៉ោងក្នុងមួយយប់ ដើម្បីជៀសវាងបញ្ហា សុខភាព ជាពិសេសបញ្ហាពាក់ព័ន្ធនិងេសចក្តីសម្រេចចិត្តនិងការចងចាំ?

How many hours of sleep for men and women in the age group between 50 to 65 and those between 65 to 89 shall have per night in order to avoid any health problem in particular problem relating to decision-making and memories? 

យោងតាមការសិក្សាមួយនៅចក្រភពអង់គ្លេស លើបរុស និង ស្រ្តីចំនួន ៩០០ រូប បានរកឃើញថា មនុស្សមានអាយុពី ៥០ ទៅ ៦៤ឆ្នាំ ដែលទទួលទានដំណេកតិចជាង ៦ ម៉ោង និងលើសពី ៨ ម៉ោង នាពេលយប់នោះគឺមានសមត្ថភាពធ្វើសេចក្តីសម្រេចចិត្តនិងការចងចាំមិនល្អប្រពៃ ។ ក៏ប៉ុន្តែចំពោះ អ្នកដែលមានអាយុពី ៦៥ ឆ្នាំ ទៅទល់និង ៨៩ ឆ្នាំ នោះអំណាចនៃខួរក្បាលរបស់ពួកគាត់ ត្រូវបាន អោនថយប្រសិនបើគាត់ទទួលទានដំណេកលើសពី៨ម៉ោងក្នុងមួយយប់។

According to a UK study of almost 9000 men and women has found people aged 50 to 64 who sleep less than six and more than eight hours a night have worse decision-making ability and memories. But for older adults aged 65 to 89, brain power was only impaired if they slept over eight hours a night.


No comments:

Post a Comment