Saturday, May 24, 2014

ទប់ស្កាត់ការឈឺចាប់សាច់ដុំ ឬ រមួលសាច់ដុំ ឬ រមួលក្រពើ តាមវិធីធម្មជាតិ

ដកស្រង់ពីអត្ថបទ "Prevent muscles cramp"


ឈឺចាប់សាច់ដុំ (muscles cramp) ឬ រមួលសាច់ដុំ ឬ រមួលក្រពើ បណ្តាលមកពីកង្វះជាតិកាល់ស្យូម (calcium) ម៉ាញេស្យូម (magnesium) និង សារធាតុខនិជ (minerals) ។ ការទទួលទានទឹកដោះគោ មិនបានផ្ដល់នូវជាតិកាល់ស្យូមត្រូវការគ្រប់គ្រាន់ ដើម្បីដោះស្រាយបញ្ហាឈឺចាប់សាច់ដុំ ។

គួរលុបបំបាត់ / កាត់បន្ថយអាហារកែឆ្នៃ (processed foods) ផលិតផលទឹកដោះគោ (diary products) ម្សៅ (flour) និង ផលិតផលដែលមានជាតិស្ក (sugar product) ព្រោះផលិតផលទាំងនេះ ជាកត្តាបង្កបញ្ហាឈឺចាប់សាច់ដុំ ។

ទឹកបន្លែកិន​ / ក្រឡុកនេះ អាចការពាររមួលសាច់ដុំនៅក្នុងអវយវៈរបស់អ្នក ។ 

គ្រឿងផ្សំ

ការ៉ុត ២ មើម (Carrots) 
សែឡឺរី (celery) ២ ទង 
ត្រសក់កន្លះផ្លែ (cucumber)
broccoli ១ ពែង  


គួរទទួលទានទឹកនេះ និង ទឹកពណ៌បៃតងផ្សេងទៀត (ទទួលទានឆ្លាស់ថ្ងៃ) ជាប្រចាំ ព្រមទាំងទឹក អោយបានច្រើនជារៀងរាល់ថ្ងៃ ។ 

No comments:

Post a Comment