Thursday, May 15, 2014

បន្លែពណ៌ស ៥ ប្រភេទដែលគួរតែបរិភោគអោយបានញឹកញាប់ (5 white vegetables that should be consumed more often)

ខ្ទឹម គាំពារនិងប្រឆាំងផ្តាសាយ និង ជម្ងឺគ្រុនផ្តាសាយ ។ វាសម្បូរទៅដោយសារធាតុប្រឆាំងនិង អុកស៊ីតកម្ម ដែលធ្វើប្រព័ន្ធការពាររាងកាយរបស់យើងរឹងមាំ ។


ខ្ទឹមបារាំង ជួយកាត់បន្ថយហានិភ័យនៃ ជម្ងឺបេះដូង និង ជម្ងឺទឹកនោមផ្អែមនេះ។ ខ្ទឹមបារាំងមាន ផ្ទុកសារជាតិ quercetin ដែលប្រឆាំងនឹងជម្ងឺមហារីក


ផ្កាខាត់ណា សម្បូរទៅដោយអាស៊ីតហ្វូលិក (folic acid) ។ វាជួយពង្រឹងជាលិកាឆ្អឹង បង្កើនសុខភាព សសៃឈាម និង ប្រយុទ្ធប្រឆាំងបឹងជម្ងឺមហារីក ។


ផ្សិត មានកាឡូរីទាប (calories) បំផុត គ្មានជាតិខ្លាញ់ (fat) គ្មានកូលេស្តេរ៉ូ (cholesterol) គ្មាន gluten ទេតែសម្បូរទៅដោាយសូដ្យូម (sodium) និង សារធាតុដានធម្មជាតិ ដែលមានវត្តមាននៅក្នុងចំណី អាហារជាច្រើន (selenium) ប៉ូតាស្យូម (potassium) វីតាមីន E និង B3  ជួួយសម្រកទម្ងន់។


ដំឡូងពណ៌សមានផ្ទុក វីតាមីន C B6, និងម៉ាញេស្យូម (magnesium) ។ ជាតិសរសៃ និង ប៉ូតាស្យូម ច្រើនជាងផ្លែឈើឬបន្លែផ្សេងៗ ទៀត ។

No comments:

Post a Comment